maandag 9 januari 2012

AWD - Algemeen 2011

Omdat ik pas in januari met mijn blog begonnen ben plaats ik nu in verhouding veel berichten. Ze hebben allemaal te maken met 2011. Deze keer landschapsfoto's.Het is de bedoeling dat ook het dierenleven van de AWD nog aan bod zal komen.
Daarnaast heb ik nog het plan om een serie over mijn vakantie in Mozambique, Malawi, Zambia en Zimbabwe te plaatsen. Natuurlijk zullen binnenkort ook mijn wandelingen in de AWD in mijn log worden opgenomen.

 Astrid's hofje (april)
Zonsopgang vlakbij ingang Panneland (oktober)
 
 Een oktobermorgen bij het Vinkenveld
  Eveneens in oktober, met de rug richting Schulpendam

Klein Zwarteveld in november

 Paddenstoelen en zwammen zie je het ene jaar meer dan het andere. Hieronder enkele voorbeelden, waarvan ik de namen overigens niet ken.










5 opmerkingen:

  1. Hallo Kees

    welkom op blogspot, had via de site van Henk al eens wat foto's van je gezien, maar nu dan alles bij elkaar.
    een mooie verzameling over 2011, ben benieuwd naar de rest,

    Groet
    André

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kees,
    Welkom bij de blog familie, je laat al gelijk een pracht van een serie zien. Het AWD is zo mooi, daar kun je wel een paar mooie foto's maken. Veel plezier en misschien zien we elkaar een keer.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hà Kees, wat maak jij prachtige foto`s!
    Aangezien ik graag naar mooie foto`s kijk ga ik je volgen.
    Veel plezier met bloggen,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Kees, Leuk dat je ook gaat bloggen, zelf ben ik een tijdje afwezig geweest,maar pak het nu weer op. Mooie foto's laat je zien, vooral die van zonsopkomst en de mist boven het water !
    Ik ga je volgen...
    Groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mist foto's zien er erg mooi, maar uit de schimmel foto's zijn onze favorieten ... wij houden ook van het fotograferen van paddestoelen .. hebben ook veel foto's in onze blog paddestoel ...
    Veel groeten uit Duitsland door Waldläufer Frank

    BeantwoordenVerwijderen